Pallar inte blogg!!!!

Nej, seriöst! Internet hemma e damp!!!! Hatar bredbandsbolaget!
Aja... I fredas hade Fredrik filmkväll i alla fall. Han fyllde typ 14 i Torsdags. Så grattis till honom!! ;D Vi hade svenskaprov i fredags också. Fick ganska bra! Nöjd faktist ;D Men i alla fall, så var det kul hos Fredrik. Vi såg på någon mysko film. ;D Sedan när jag berättade om vad jag gjort dagen innan för typ Ida, Samuel och Jonathan så räknade de hur många gånger jag sa: jag ba, så jag tror kanppt de brydde sig om vad jag sa. ;) Och när vi skulle sova så var jag inte ett dugg trött, eller kanske övertrött?! Aja, helt plötsligt när jag halvspv så började de prata och Samuel började typ sjunga julsånger! XD Fredrik har fett stort hus om man jämför med mig ;D Men de hade det jättefint! =)
Nu är jag hos min farbror på kalas och lånade datorn lite. Imorse fick jag Depend- Snabblagningsset, eller vad det nu heter. Fett nice ;)
Haha, nu ska jag typ vara social. ;)
Såå Pusspuss folket, ha en fortsatt bra tredje advent! c:

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0