Varberg

Idag har man då varit i Varberg med Lova och hennes mamma. Mamma och Annie var också med. Först gick vi på marknad, sedan gick vi in i några affärer på vägen till bilen. Jag hittede en jättesöt bok i en bokhandel. Haha, det är en barnbok, men jag älskar den. Syrran har den nämligen.
Det var en gång en snövit björn. Kostade 29:-
Det är en jättesöt historia om hur pandorna blev svarta och vita.
Sedan åkte vi till stranden och badade. Och innan vi åkte hem åkte vi till en glassbar och käkade glass. Gött!
Nu ligger vi här i tältet och ska sova här ikväll. Tältar på tomten. :)
Typ.
Inte så mycket mera att säga.
Eller, jo. Föresten, jag käpte ett mobilsmycke i en såndär automat ni vet. Hello kitty<3
Pusspuss :love:
Så duktig man är. Klättrade alldeles själv upp (och ner) på ett rutshbanetak på en lekplats i Varberg. :)
Lova fotade.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0