Ofeliaa??

Idag har jag inte bloggat mycket. Men jag har haft annat att göra.
Till frukost gjorde min söta mamma våfflor till mig. :D Haha, jag gjorde ett tappert försök till att sola i det fina vädret. Solade på rygg i 15-20 min och sedan på mage i 10 för att jag inte orkade sola mera. Sedan har jag varit med Ofelia. Vi badade i deras pool. Nice :D Sedan var vi nere på skolan. Det var ju mys. :D
Grattis till min syrra och hennes lag som van cupen de spelade. (Y) Så snäll min syrra är! Jag fick ett crocsmärke av henne igår. Fett najjs! Svampbob :D
Nice, eller hur!!!?
Nu ska jag gå och äta en kaka eller något.
Puss :love: :)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0