Tråkigt?

Hejhej, jag sitter här i köket och har typ 99% tråkigtp. :P Jag pratade nyss med Ida♥ i telefon. Det var skoj. ;)
Vi fick tillbaks fysikproven idag. Jag fick inte så bra som jag hoppats på. Och igår fick vi tillbaks matteproven. Jag blev faktist väldigt nöjd med matteprovet. Vi har chansen att göra om det om vi vill, men jag ska inte göra de. :) Idag fick vi också newbody-kataloger. Så om någon ska köpa newbody så får ni köpa det av mig. Jag säljer också typ scoutens almanacka, blockljus och typ några andra ljus. :P
Imorgon är det vikingamarknad. :) Jag ska gå med Jasmine, Elin och Ida(om hon är frisk). Jag ska köpa örhängen och lösögonfransar, tror jag. Sedan är det höstlov. Fett skönt!! :D Någon som vill jitta på något på höstlovet? Messa eller hör av dig i så fall. :)
Fett skönt, vi har inga lägor över lovet. :)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0