Zoo och Shopping<3

Idag har vi varit på Beijings zoo. Vi var och kollade på älgar...April, april! Det är ju första april, så man får luras ;) Men nej, vi såg pandor, tigrar, elefanter, giraffer, noshörningar, zebror osv. Sedan åkte vi och åt kinesmat till lunch. Det mesta är knappt ätbart, men riset och lite annat funkar. Sedan har vi shoppat och prutat ;D Köpte lite saker och så. Men seriöst, älskar shopping. Typ bästa dagen hittills, fast det är lite kallt. Vi har typ ätit kinamat hela veckan, och Johannes är missnöjd ;) Haha, nej, men vi åt på donken till kvällsmat XD Det är gott. Och så har jag smakat världens äckligaste coca-cola idag också, usch!
Som sagt så är det så segt, så ni får inga bilder. Vi byter hotell imorgon. Men det är askallt här på nätterna och så har vi kakelgolv. Men man kunde sätta på AC:n på värme, men det fick vi reda på idag. så ikväll blir det nog varmare (Y)
Nu sitter jäg här ute med alla(Hanna, Johannes, Erik och David) och typ nördar wordfeud och lite så ;P Seriöst så gör vi massa saker hela dagarna så man blir jättetrött.
Men nu ska jag skriva dagboksak och vara social.
Puss<3


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0