10 saker ni (kanske) inte visste om mig

1. När jag ver liten åt jag bara 3 godisfiskar som lördagsgodis.
2. Jag är adopterad.
3. Jag snackar på skype.
4. Jag minns jättemånga jag gick på dagis tillsammans med, men de minns inte mig.
5. Jag har varit på liseberg 4 gånger i år.
6. Jag älskar när folk kommenterar på min blogg.
7. Jag gillar när folk gillar mina bilder/statusar på facebook.
8. Min bästa vän har jag kännt längre än mina föräldrar.
9. Jag gillar Britney Spears.
10. Jag cyklar men hjälm (tycker alla som är under 15 och cyklar utan för att det är pinsamt är töntiga).

Kommentarer
Skrivet av: oraklet

Det är även olagligt för personer under femton år att cykla utan hjälm :-)

2012-06-20 @ 18:33:54

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0