Förkyld

Jo, för det första ska jag bara skryta om att jag blev godkänd på kemiprovet, fast jag missade en fråga så det var lite surt-.-
Nu ligger jag här framför datorn och kollar på film också XD Jag är typ döförkyld så jag kunde knappt gå till skolan idag(gick hem efter första lektionen)...Jag htar att vara förkyld, jag kan knappt andas...Min näsa känns helt röd och allt. Och dessutom blir jag sur när jag måste svälja penselin, för det är också jobbigt ;P
Imorgon ska jag i alla fall försöka åka in till Göteborg och leta skolavslutningsklänning... Om jag inte hittar en så köper jag kanske denna:
Jo, och nu hade jag ju också tänkt att lägga ut en bild på mig, men när jag såg mig själv så kom jag på att ni nog inte vill se mig förkyld XD
Men här i alla fall utan face...

Kommentarer
Skrivet av: Gabriella

Fin blogg du har!:)

2012-06-08 @ 20:36:44
URL: http://rebriella.blogg.se/
Skrivet av: selli

Den var jättesnygg c;

2012-06-10 @ 20:22:14
URL: http://kristallvit.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0