Ida här, woop woop!

Tjo bre, Ida gästbloggar woop woop!



Jaa, min kära Alizze ville att jag skulle gästblogga för hon är hos Vilma så alla vet..



Jag är en 13årig tjej som heter Ida ;)
Min blogg handlar om min vardag, pepp/självförtroende, mode, mina åsikter osv..
Min blogg handlar inte hålla på och klaga på andra hela tiden. Den kan ju handla om saker som händer i mitt liv, elaka saker på fb osv.. Men det ä sånt jag står för, såå?


Jag älskar allting som har med modellande att göra, dock är jag kortis och kan inte bli modell :(
Men vissa coolingar är ju modeller ändå...? :)
Jag älskar att träna och rida också. Sjunga diggar jag också, men bara i duschen.. Hahah ;)

Jag är den tjejen som står upp för vad jag tycker, har bra självförtroende och kan ibland älska att provocera. Sorry for partyrockin lixom.. xD









Jag har kännt Alizze i 2 år bara, trots det så är vi skitbra kompisar och inget kan stoppa ossr vi rockar :)
Alizze är en sjukt go tjej med as goo stil och humor. Vi passar som chocklad och mjölk typ, haha konstigt exempel men ändå ;)

Alla ni som diggar Alizze gör så rätt, och alla som har något emot henne kan dra. Hon förtjänar bättre!


Älskar dig Alizze! <3





Kolla min blogg ;)











Vi är bäst!






http://idakarolinaaaa.blogg.se

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0