Trött cheyy asså! ;P♥

Hej, hemma nue. Haft en skitnice fredag och så. Gott humör och allt. Nu är jag jättetrött och ska snart fixa mig och gå och lägga mig. Som ni vet så gästbloggade Ida<3 förut/igår(klockan är ju över 00:00) och jag har varit hos Vilma, utan tillgång till typ bloggen ;D Men i alla fall skitchill kväll. Mer uppdatering imorgon! Anmäl er till veckans blogg som dras på söndag också. Studiedagar måndag och tisdag, då blir det extra mycket bloggning och kanske ny design(?).
Puss och godnatt!♥
Jag och Sara är ju för coola ;P♥
Och så är man ju så tröttXD bjuder seriöst på bilden, men det är ju fredag(eller kanske lördag nu?)♥

Kommentarer
Skrivet av: Nadja

Följa varann med bloglovin? :D

2012-03-03 @ 01:39:16
URL: http://nadjaheikkinen.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Ska vi gö ngt på nån av studiedagarna? :)<3

2012-03-03 @ 14:07:44
URL: http://idakarolinaaaa.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0