Jag är så göllig XD

Jo, så söt jag är, det var tråkigt att ha bloggpaus och eftersom jag inte bloggade så blev det massa ointressanta statusar på facebook istället, så nu ska jag i alla fall blogga igen. Kanske inte jättemycket uppdatering, men i alla fall när det händer något ;)

Igår var det i alla fall cruising och jag hade faktiskt väldigt sköjj ;P
Först var jag med Jonatan och kollade lite på bilar och så, sedan när han stack åkte jag med min kusin och lite annat folk ;) Asnice. Sedan träffade jag Jasmine vid Eriksdal och sedan åkte vi till kåken och så. I alla fall en lyckad eftermiddag/kväll ;D

Idag var jag på konfa, gick upp tidigt. Sedan klippte jag gräset och tjärnade lite stålar ;) Nej men aah, sedan har jag pluggat lite och jobbat på brännan XD Nej men det har varit underbart väder idag, me gusta! Nej, men vad fult, i alla fall så är det fett chill. Ojojoj, vem fan pallar läsa inlägget när det blev så här långt ;( Ska snabbt avsluta nu då.
Imorgon är det skola igen, och det funkar väl... Nu sitter jag här och chillar i bikinis och lite såXD
Puss♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0