Svar på tal



Svar till Anonym: Nej, jag kan inte sjunga så!!! Verkligen inte... Jag tycker inte låten var bra, det är inget fel på hennes röst...
Detta är min blogg, och mina tankar och åsikter. Du är ju till och med så feg att du kommenterar anonymt och inte står för det du säger. Skriv vad du vill på din blogg. Det är ditt eget val att läsa min blogg. 

Svar till Hannah: Det är väl ändå en sångtävling? Jag sa att jag inte gillade låten. Du får gärna tycka att det är mysigt med att vara barfota och att sex and the city är skit, men du behöver ju inte kommentera det på min blogg. Skriv det på din egen blogg istället. Det här är min blogg, låt mig tycka och skriva vad jag vill. Du behöver inte läsa det, det är liksom ditt val.


Låt mig tycka vad jag vill så låter jag er tycka vad ni vill på era bloggar!

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Jag e inte anonym, glömde skriva mitt namn och ja har ingen blogg bor i stockholm 15 år så säg inte att jag e feg din bitch!

2012-05-28 @ 15:30:33
Skrivet av: Hannah

Haha, "Linnea", damp? xD



Nejmen hallå jag sa ju inte att jag blev arg på dig eller något, du sa vad du tyckte och jag sa vad jag tyckte? Det är liksom samma sak. Sen att jag inte skrev det på min blogg är för att liksom jag kan ju inte skriva direkt "till alice" i ett blogginlägg. Och kommentarer är väl till för att... ja kommentera? Sen behöver jag ju inte, nej, men jag gjorde det i alla fall. Och du behöver faktiskt inte skriva ett blogginlägg om detta heller, men du gör ju det i alla fall du också?

2012-05-28 @ 17:24:06
URL: http://somethiing.devote.se
Skrivet av: Hannah

föresten glömde fråga vet du dem detta är?

https://www.facebook.com/profile.php?id=100003115984772&sk=wall

ni heter ju typ samma...

2012-05-28 @ 17:52:03

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0