Os-byn o.s.v.

Idag har vi först varit vid himelska templet, som man typ ber/bad om skörd och väder i, och sedan i sommarpalatset, där kejsaren bodde på sommaren mellan maj och september förr, och efter det i os-byn och såg fågelboet. Det var rätt nice. Inte lika fit väder och så idag, lite för kallt och blåsigt. Men på detta hotell har de världens segaste nätverk, så det tar ca...7år? att ladda upp bilder, så jag pallar inte göra det. Det kanske kommer upp bilder från Beijing senare när vi kommit till ett annat hotell, om de har snabbare nätverk. XD 
Nu ska jag i alla fall sova och så. 
Puss<3

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
RSS 2.0