Svar till Anonym. Jag hoppas du läser detta!

Anonym om Storhandlat :D:
hahahahhahahahahahahahahhahahahahhaha
va ful du är hahahhaha
IP: 80.73.52.240
Anonym om Ändring pågår!:
äckliga wbfjortis :S:S:S
IP: 80.73.52.240
Anonym om Hej alla läsare!:
hahahhaha vrf skriver du hej ALLA läsare när u typ knappt har några hahhahahahah så ful och äcklig är du
Anonym om Storhandlat :D:
hahahahhahahahahahahahahhahahahahhaha
va ful du är hahahhaha
IP: 80.73.52.240

Anonym om Ändring pågår!:
äckliga wbfjortis :S:S:S
IP: 80.73.52.240

Anonym om Hej alla läsare!:
hahahhaha vrf skriver du hej ALLA läsare när u typ knappt har några hahhahahahah så ful och äcklig är du

Svar: Hej, Anonym. Jag hoppas verkligen att du läser detta.
1. om du inte gillar min blogg så behöver du inte kolla den.
2. Jag vet att jag är ful, men man väljer inte sitt utseende, det är något man föds med. :(
3. Jag skiter faktist ifall du tycker jag är äcklig. Det vet väl inte du. Har du träffat mig kanske?! Du får tycka vad du vill.
Ha det bra :)


Matteprov idag. Jag tror att det gick ganska bra. Känns så. :D Förutom matte så har vi haft spanska och botanik. Jag håller på att städa tills på lördag. :S Igår kom newbodysakerna :D
Imorgon så ska vi ha disco för de små.
Hehe.
Puzzy...

Kommentarer
Skrivet av: Sara

Gud vad du är fin! :)

2011-05-19 @ 21:10:38
URL: http://epicscore.blogg.se/
Skrivet av: Sara

har du msn? :)

2011-05-20 @ 13:14:02
URL: http://epicscore.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0