Sverige vann eurovision song contest 2012

Asså jag fattar inte att Euphoria kunde vinna?! Jag tycker inte låten är bra, och den har bara blivit sämre av att den spelas på radion 24/7... 1, hur kunde den vinna i Sverige? Vilka är det egentligen som röster? 2, Hur kunde den vinna allt då?
eurovision song contest är ju bara skit?! Tanterna kom 2:a dessutom. De var ju inte ens bra, folk röstade för att de var roliga?! Usch! Och nej, jag satt inte och glodde på detta igår, jag såg på sex and the city 2, men man får ju reda på saker via facebook ;)
Nej, men usch, fattar inte att folk kan sitta och kolla på sådan skit.
Dessutom var hon barfota och äcklig också ;P Hade väl gått bra om hon hade haft kortbyxor eller en kort kjol...

Kommentarer
Skrivet av: Sara

hej, jättefin blogg! Var gärna med i veckans blogg på min blogg! :)

2012-05-27 @ 15:18:07
URL: http://sarathatsme.webblogg.se/
Skrivet av: Hannah

Det är ju klart att folk röstar på de "roliga" bidragen? Man röstar ju på de man tycker är bäst.

Och Loreen vann för att folk tyckte om henne, bara för att inte du gör det betyder ju inte att resten tycker likadant... och jag tyckte det var bra att hon var barfota, annars skulle hon bara vara som alla andra som försöker vara snygga, hon vågar ju i alla fall vara annorlunda.

Och esc är väl knappast mer skit än sex and the city.

2012-05-27 @ 16:37:14
URL: http://somethiing.devote.se
Skrivet av: Anonym

Hade du sett efter snacket hade hon en förklaring varför hon va barfota! Och hon ska väll inte stå och strippa på scen häller bara för att du håller! Seriöst jag bryr mig inte om din kommande spk " du gör bara så jag får läsare tack! Och läs inte bloggen då" seiöst du kollade inte ens kan du sjunga så nä tror inte det! Gör inte en massa på hopp och sånt de e seriöst sjukt! Lilla fröken "perfect" ge dig!

2012-05-27 @ 16:44:45
Skrivet av: Cookiiie

Hej på dig! Var gärna med i min veckans blogg som avslutas ikväll! :D



Länk: http://cookiiies.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html#comment



Förlåt om du inte gillar reklam!

2012-05-27 @ 17:49:42
URL: http://cookiiies.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Nu är det bara 2 dagar kvar att kunna vara med och tävla om ett desgina ditt egna skinn till tex din iphone,laptop.ipad. m.m www.sandrabloggar.se

2012-05-28 @ 13:37:54
URL: http://www.sandrabloggar.se

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0