Eh...?

Sorry, att jag inte bloggade igår. Efter skolan skulle jag på student. Det var kul, och vi fick jättegod mat.
Idag har vi haft friidrottsdag på kongevi. Fett jobbigt. Jag sträckte båda benen, och var sämst när jag skulle springa. Första gången gick det rätt så bra, sedan fick jag ont i benen och så kom jag sist. xD Efter så åkte jag med Ida. Först gick vi lite på backaplan och lite så. Sedan åkte vi hem till henne och flummade lite. Hoppa studdsmatta och chilla.
Typ. Nu har jag precis ätit kinamat och lite så. Längtar tills på måndag. Vi ska ut och paddla med klassen. Jag är sämst på att paddla.
Pussy ;*

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0