Jag uppdaterar i alla fall...

VARNING, HÄR KOMMER ETT EXTREMT OINTRESSANT INLÄGG!!!!

Kom hem nyss, varit vid donken och så med Mikaela och Amanda. 
Idag åkte vi in till Gbg runt 12 och skulle köpa "en grej" och kolla lite och så. Sedan åkte vi hem vid typ 17-18. Nu i kväll åkte jag till Mikaela och sedan kom Amanda och så gick vi ner  till donken! Haha, fint att jag berättar om min fina dag. Btw, vi stötte på värsta peddogubben utanför NK och han började prata med oss ;o
JAG HAR INGEN BILD, SÅ NI FÅR INGEN!!!
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Felicia (Robert Pattinson hemsida)

Hej =) skulle du vilja göra ett bloglovin byte med mig ? jag tar inte bort gillar inte själv när folk gör det .

2012-08-18 @ 01:59:49
URL: http://robertpattinsonnews.webblogg.se/
Skrivet av: ida

har du photoshop ? :D sry att det inte hör ihop me inlägget , men va tvungen att fråga !:D

2012-08-18 @ 11:03:56
URL: http://matssonsweeet.blogg.se

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0