Meningslöst att blogga...

... när man inte har något att blogga om. 
Liksom, vem vill läsa
"Hej, jag sitter här hemma och möglar för jag har inget att hitta på och inget att skriva om"
???
Det kanske blir lite sådana inlägg här på min blogg också, men jag försöker att inte ha för många sådana. Det kanske är därför jag inte uppdaterar så mycket...
Innan hade jag som mål att skriva minst 3 inlägg per dag, men jag har kommit på att om jag ska göra inlägg får det la änna va lite intressanta i alla fall. Bildinlägg är bättre än sådana utan, så det kanske blir lite meningslösa inlägg här på bloggen ändå, men ska försöka ha med bilder i alla fall.
Ja, nu blev det allt mycket att läsa här va?
Jag hatar när bloggare skriver jättelånga inlägg och jag brukar själv inte läsa hela....
Så nu ska jag sluta skriva.
Puss<3

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0