Utsidan räknas, insidan avgör...Som sagt!

Jag ville bara säga att jag är inte ytlig. Vissa kanske tror det. 
Jag väljer VÄRKLIGEN INTE mina vänner efter utseende. Men alla underbara människor blir liksom vackra tack vare deras personlighet. Och, visst, jag kan tycka en person är skitsnygg, sedan när jag lär känna den och får reda på hur elaka hon/han är så blir hon/han en av de fulaste personer jag har sett. 
Så jag tycker verkligen att det är insidan som avgör!
Men jag tycker också att utsidan räknas, det är den som ger ett intryck av personen. Nej, jag menar inte att man måste ha perfekt kropp och vara söt, sminka sig eller köpa dyra märkeskläder utan att man ska se lite vårdad ut. Tillexempel som rena kläder, hela kläder och rent hår. Man kanske inte ska lukta illa, men inte överdrivet med parfym heller.
 
Hoppas att ni förstår vad jag menar.
Ja, jag hade inget att blogga om, så nu blev det så att jag bloggade om dethär.
Har ni andra förslag på vad jag kan blogga om, kom gärna med tips! 
Puss♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0