Dagen lite snabbt dåe ;P

Ja, idag åkte jag och Elin in till Liseberg vid 13 eller något, var på liseberg ca.14.
Vi åkte uppsvinget, flumeride, balder och lite annat. Det var asgött väder, alltså mycket folk, men längsta kön var väl 25min(?) så vi pallade inte åka det med långa köer. Men men... Ja, jag antar att det inte är så intressant med sådana här inlägg, så jaaa....
Men lite bilder från idag i alla fall ;P
synd att man aldrig har turen och vinner på lycohjul...Konstigt att jättemånga går runt med typ 2 stjärnvinster, men själv vinner man aldrig =/
 
Puss♥

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Tja, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 1000 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-06-22 @ 01:03:06
Skrivet av: LINNEA GULLARBERGS

hoppas du får en bra midsommar!

2012-06-22 @ 09:25:50
URL: http://lgullarbergs.blogg.se
Skrivet av: Anonym

sv; händer idag!? :D

2012-06-22 @ 13:00:17
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0