1 mars 2012

Idag är det den 1 mars 2012, endast 28 dagar kvar tills jag sticker till Kina, och jag träffar min älskade syster Hanna♥. Längtar så det är inte sant. Har ju fått ledigt från skolan och allt nu. Det ända som är kvar nu är att packa och dricka resevaccin. Tiden går ju fort?!! Shit...
v.10 - Studiedagar måndag och tisdag.
v.11 - Prao på kinaresturangen.
v.12 - Skola en vecka.
v.13 - Skola måndag och tisdag, onsdag flyga, torsdag KINA!!!♥
Lalalalala, detta känns ju bra.
Ni alla får följa min resa här på bloggen. Det är ju gratis wi-fi på de flesta hotell, men jag vet inte om jag kommer kunna ladda över bilder. Aja, alla löser sig ;)
Nu ska jag duscha och så.
Puss ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
RSS 2.0