Fint väder och fina kläder!

Det har varit jättefint väder idag. Första lektionen på kongevi. Friidrott. Jag är så missnöjd för att jag inte kunde hoppa 1,05m i höjdhopp. xD Andra lektionen hade vi slöjd, fasst slöjdläraren skulle göra en sak så vi hade rast. Sedan hade vi lunch. På svenska hade vi bara högläsning. Det har varit en ganska lugn dag.
Dagens outfit:
Kofta-Lindex (tror jag ;) )
Linne-Gina tricot
Shorts-Vet ej!


Haha, här kommer en bild på mig :D Jag bjuder på den!
Snart så drar jag till Davids party...
Pusshej!


P.S detta kanske är det sista inlägget på denna helgen. Jag sticker på läger imorgon!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0