Onödig info

7 fakta

 

Namn:Alice

Hemstad: Kungälv

Hårfärg: Blondie....nej, men svart ;)

Längd: Kort(153cm)!! 

Ögonfärg Brun

Humör VneXD

Vänster eller högerhänt: Vänster

 

9 saker om kärlek

 

Har du någonsin varit kär? Tror allt de ;)

Tror du på kärlek? Haha, vah? XD

Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Kanske? XD

Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Kanske;P

Har du krossat någon annans hjärta?Haha, det får vi inte hoppas på

Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? Nej, eller vem min bästa vän? 

Har du någonsin tyckt om någon utan att tala om det för honom? JaXD

Har du någonsin haft en hemlig beundrare? Det var hemligt i så fall, för jag fick inte reda på det :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tror inte det vah? 

 

10 saker

 

Kärlek eller pengar?Kärlek

Pengar, vin eller öl?  Verkligen inte vin eller öl, så pengar! ;)

Dag eller natt? Dag och natt^^

One night stands eller förhållande? Förhållande

TV eller dator? Dator!

Pepsi eller cola? Lätt Coca-Cola!!!!!!

Vild fest eller romantisk hemmakväll ? Vet la inte jag XD

Färgfoto eller svartvita?Färg! :D

Bilddagboken eller facebook? Är det ens någon som använder bilddagboken nu för tiden? ;O Facebook!!!!!!

 

Nio har du någonsin

 

Har du nånsin viljat ta livet av dig? 

Har du nånsin gjort något du ångrar? Aah;$

Har du hoppat bungy jump? NeeXD

Har du nånsin varit med i en olycka? Kanske?

Har du nånsin ätit en hel tårta? om man räknar ihop all tårta jag ätit i hela mitt liv så är det mer än en hel ;D

Har du nånsin gått på bio ensam? Har aldrig gått på bio HAHAHAHA...Jo, men aldrig ensam XD

Har du nånsin tyckt att världen suger? Haha, aaa :P

Nio  Känslor


Saknar du någon just nu? Aaaaha

Är du glad? Verför inte? ;)

Är du fundersam? Jao 

Är du uttråkad? Vad tror du när jag sitter med det här? XD

Är du tysk? Tror inte det

Är du italienare? Man vet ju aldrig ;)

Är du finsk? Det är jag rätt så säker på att jag inte är ;D

Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja ;D

Gillar du någon just nu? Jag gillar många, men inte så

Om dig:

 

Hur mycket är klockan just nu? 23:22

Smeknamn? Biffen ;D kanske lillen också XD

Hur många barn vill du ha? Skulle kunna tänka mig max 2! ;P

Vill du gifta dig? Kanske

Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär ;D

Har du ätit sushi? Smakat, det var inte gött

Favoritglass? 

Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Vne, pallar fan inte kolla?

Humör? Vne, pms-barN, haha, ne XD


Tre Grejer


Har du någonsin blivit jagad av polisen? vi säger väl så ;D

Har du en hund? Gosedjurshund, om det räknas ;S

Tror du på spöken? Hahaha, neee...eller?

 

Kan:


Kan du röra på öronen? Ja, med handen :D

Kan du slicka dig på näsan? Ne ;(

Kan du kolla i kors med ögonen? Vet inte

Kan dina föräldrar lita på dig? Haha, jaa

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? nej, men jag klarade 10min! ;D

Kan du tänka att pierca dig i naveln? Jaa

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Lite

 

Har:

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Vad tror du?

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Haha, jaa ;D

Har du syskon? ja

Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja, de sa att tomten fanns ;(

Har du varit full den här månaden? Nej, aldrig ;D

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? AAh

Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej, men gjorde det vid 19

Har du pussat någon som är fyra år äldre? kanske?

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Ne

Har du ljugit på någon fråga än då? Nej, men jag har inte svarat på alla

 

Vem:

Vem älskar du? Alla som inte ogillar mig ;D

Vem är den bästa artisten/gruppen?  Vne

Vem pratade du senast i telefon med? Farsan?

Vem är snällast i världen? Jaag

Vem vill du prata med? Alla snälla

Vem sov du senast med? Hanna? ;)

Vem vet allt om dig? Ingen

Vem kramade du senast? Anna

Vem kan berätta allt för dig? Samuel och en massa andra ;D

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0