Älska mitt hår!<3

Älskar verkligen när mitt hår är så fluffigt och tjockt! ;D♥ Man känner sig lite som ett troll! ;) Haha, nej men..

Några hårtips:
* Schampo som "löddrar" sliter mer på håret.
* Man ska bara tvätta håret 3gånger i veckan, men när du väl tvättar det så kan du "schamponera" det två gånger.
* Man bör klippa sig med jämna mellanrum, typ var tredje månad.
* Färga inte håret för ofta.
* Använd bara balsam i topparna, annars blir håret lättare fett.
* Borsta håret flera gånger om dagen.
* Det sliter på håret när man tupperar det, använder plattång och andra värmeprodukter.
* Gör hårinpackningar ibland.
* Använd inte mössa inomhus, då får du fett hår.

Ja, som om inte alla visste detta...? Men haha, det är ju typ det jag vet ;) Och ni spm inte visste det, hoppas ni får nytta av det! ;D
Puss♥

Kommentarer
Skrivet av: Matilda

tack såå himla mycket för tipsen! <3

2012-02-07 @ 16:39:31

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0