Svaren på frågestunden♥

Här kommer svaren på era frågor, älsklingar♥
Svar: Jag fyller 14 i April. ;)
Jag har runt 50+ unika besökare, fast det blir ju lite fler under helgerna. ;D
Viss, vi kan länkbyta. Jag hör av mig!
Kram!♥

Svar: Jag lyssnar på det mesta. Britney Spears, Rihanna, Maskinerna osv...
Just nu använder jag en Sony Ericsson W715 och en Sony Ericsson Xsperia 8
Kram♥¨

Svar: Svaret finns ovan ;)
Jag vet inte riktigt, Gina tricot och Bikbok står högt upp på listan i alla fall ;D

Svar: Ja, matte är ju klart mitt favoritämne! Men jag gillar fysik, slöjd och svenska också. ;D

Svar: Jo det kan jag nog göra någon gång ;)<3

Svar: Ja jag vet faktiskt inte vilka mina fem bästa egenskaper tyvärr! =/ ;D

Svar: Hm... Ja, de flest killar jag är kompis med är ju väldigt snälla. Jag har nog inga "bästa" killkompisar.
Ja, klart jag tänker! ;)
Jag tycker du ska skriva om det du är intresserad av. Mycket bilder! ;D
Ja, man önskar ju rätt mycket ;P
Kram!♥

Svar: Naw, tack, du är också söt!<3
1. Jag brukar läsa YanNails.blogg.se ;)
2. Ja, det hoppas jag att jag ska ;D<3

Svar: Ja, jag tror att jag startade min första blogg i början av 2010, men på denna bloggen har jag bloggat sedan Maj 2011.
Favorit-film: Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn part.1, Sex and the city 1 och 2.. Favorit-serie: Just nu har jag ingen favorit-serie men innan var det klart Andra avenyn♥ när den gick.

Svar: Hej Älskling!!!!♥
Nej, jag gillar ingen.
Jag såklart!... Nej, men aah, jag vet inte.
Chips, helt klart!!!
Båda! ;D♥
Dig!♥
Ha det bra du med! Vi träffas ju 28 mars! =)♥

Svar: En grymt cool, söt, snygg, snäll och schysst cheyy♥
Personlig, mycket bilder, fin design! ;)
Sätter mig vid datorn typ, tror jag ;D
Btw, de va la inte så sjuka?!

Svar: Nej, jag är bättre! ;P
Jag kan tyvärr inte säga om jag gillar Thorildskolan eller Ytterbyskolan är bäst, för jag vet inte.

Svar: På fritiden, då bloggar jag (såklart!!), träffar jag chill folks, tjockar mig, chillar allmänt och så är jag scout (töntvarning?).
När jag blir stor vill jag jobba som läkare eller nagelfixare! ;D
Verkligen jättefin design!!!
Kram♥

Svar: Nej, eller jo ibland ;) Men det hör väl till med äcklig skolmat!? ;P Vi brukar få, pastasallad, risotto, potatis och keso för det mesta..

Hoppas att jag fick med alla frågor, annars så får ni kommentera! ;)
Hoppas att ni gillar mina svar också! ;P
Puss♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0