Biologi typ

Vi ska typ ha biologi i skolan nu. ;) Idag har vi typ haft matte, svenska och idrott.
Om jag inte har sagt det så har det börjat tre nya tjejer i klassen. Jag känner de inte så väl, men de verkar vara väldigt gulliga tjejer! ;P Jaa... vi fick typ potatis och keso till lunch. Jag gick typ med folket till busstation och sedan när de åkte så gick jag hem ;) Jag ska ta hål i örat snart med Ida<3 Bra att veta ;) vilket öra ska man ta hål i då? Högra/vänstra?
Ah, puss♥

dålig bild jag vet! ;P

Kommentarer
Skrivet av: ida y

Jag skulle valt det vänstra örat ;) (där har jag tatt mitt andra hål) <3

2012-01-11 @ 18:01:53
Skrivet av: j u l i a

veckans blogg pågår på min blogg, in & anmäl dig! :)

2012-01-11 @ 18:34:22
URL: http://nattstad.se/stylebyjulia
Skrivet av: Elin

Du kan la ta hål i mitt öra snart ?? ;)<3

nää men typ vet inte ;P



puss alla sötnosar! <3 ;*

2012-01-11 @ 19:24:33
URL: http://tyypbarajaag.blogg.se/
Skrivet av: fanny

Heej! ville bara säga att jag tycker du är jättesöt! superbra blogg oxåå. Kolla gärna in min blogg. Kramiiis

2012-01-11 @ 19:45:51
URL: http://alltidfannys.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0