Hehe♥

För er som inte har något för er ;)

1. Fullständigt namn? - Alice Linnéa Yun Andersson

2. Exakt ålder? - 13 år
3. Vart bor du? - Hemma

4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa, Syrra

5. Husdjur? - Har inga

6. Färg på ditt hus? - Grön

7. När är du född? - 25 April 1998

8. Klass? - 7

9. Vilket år tar du studenten? -
2017 förhoppningsvis ;)

10. Något jobb? - Nej XP

11. När ska du sova ikväll? - jag vet la inte ;P

13. Duschat idag? - Nej

14. Kramat någon idag? - Nej

15. Pussat någon idag? - Nej

16. Vad har du ätit? -

17. Dagens klädsel? - Jeans, T-shirt

18. Dagens smink? - Inget

19. Dagens sötnos? -

20. Dagens roligaste? -

21. Har du många vänner? - Ja ;)

22. Hur många har du kysst? -

23. Vem kramade du senast? -

24. Hur många har du haft sex med? -

25. Hur många har varit otrogna med dig? -

27. Har du pojk-/flickvän? -

28. Vem pratade du med i telefon senast?

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -

FAVORIT
:

31. Film? -

32. Låt? -  Finns massor!

33. Mat? -  Kinamat!!!!

34. Dryck? - Coca Cola!! ;)

37. Stad? - Göteborg, tror jag

38. Land? - Vet inte

39. Ämne i skolan? - Matte! ;)♥

40. År? - 1998

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Eh, jag vet inte

42. Personen du kysste? -

43. Gången du spydde? - kommer inte ihåg

44. Gången du grät? - ett tag sedan..

45. Pizzan du åt? - rätt nyss tror jag ;)

46. Gången du var i göteborg? - förra veckan antar jag XD

47. Gången du var i stockholm? - Förra året tror jag ;)

48. Gången du var full? -

49. Gången du var hög?

50. Personen som såg dig gråta? - Jag vet inte :O

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart

52. Hund eller katt? - Katt

53. Ut och festa eller hemma och mysa? -

54. Tv-spel eller datorspel? - vet inte

55. Singel eller upptagen? - Singel tror jag ;)

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -

58. Ragga eller bli uppraggad? -

59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise hotel

60. Svart hår eller blont? - Blont

61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa

62. Choklad eller lakrits? - Cholkad

63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - uhm, spelar det någon roll?

65. Coca cola eller fanta? - coca cola

66. Pizza eller kebab? - Pizza

67. Randigt eller prickigt? - Prickigt tror jag

68. Älska eller älskas? -

69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Ingen aning

71. Personer du hatar? - Flera

72. Personer som sagt jag älskar dig? - vet inte

73. Glassar du ätit på en dag? - haha, asså, jag vet inte

74. Festivaler du varit på/ska på detta året? -

75. Gånger du haft minnesluckor? -

76. Piercingar har du? - Inga, om inte öronen räknas...

77. Personer du saknar just nu? - Någon, eller kanske några stycken ;)

78. Gånger ditt hjärta brustit? -

VEM:

79. Vill du kyssa nu? -

80. Ska du träffa imorgon? -  Vet inte

81. Sjöng du senast för? - Mig antar jag ;)

82. Hade du senast en msnkonversation med? - jag har inte varit inne på MSN på typ 2 år XP

83. Spelade du tv-spel med senast? - Min syrra (?)

84. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Någon rolig ;)

85. Vill du kasta en sten i huvudet på? -

86. Förtjänar att dö? - Ingen eller?

87. Vill du sova brevid inatt? - Min käraste kudde ;)

VAD:

88. Gör dig glad? - Mina vänner! :)

89. Gör dig ledsen? -

90. Vad vill du helst göra nu? -

91. Önskar du att du slapp göra? -

92. Vill du ha nu? - En massa saker XD

93. Önskar du dig i födelsedagspresent? - hål i naveln(?)

94. Längtar du till? - 28 mars

95. Tycker du om dina betyg? - Ne, inte alla

96. Ångrar du i ditt liv? - lite olika ;)

97. Är det bästa som har hänt dig? - när jag kom till Sverige antar jag ;)

Kommentarer
Skrivet av: Soffi

SV: Tack så jätte mycket! <3

2012-01-06 @ 17:35:48
URL: http://soffilia.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0