Gröna Lund Vettu ;D

Nej, men vi var på grönan idag, det var la skoj, men om jag ska vara ärlig diggar jag liseberg mer ;P 
Jag åkte en massa saker som jag inte kom  ihåg vad de hette, typ insane, flygande mattan, osv... Jag gick dethär spökhuset också, det var inte läskigt, men liksom jag har faktiskt aldrig gått i ett läskigt spökhusXD
Men det var rekomenderar 10+ men det var en massa föräldrar som släpade in sina femåringar och de kom gråtande ut, fattar inte liksom varför man gör det? 
Aja, lite bilder här.
 
 

Kommentarer
Skrivet av: VilmaLindberg

Bra blogg! Vill du ha lite mera bloggläsare? Isåfall så kan du vara med i dagens blogg! http://vlmusic.blogg.se/2012/july/bloggens-forsta-tavling-dagens-blogg.html#comment Kramis :)

2012-07-24 @ 14:45:53
URL: http://vlmusic.blogg.se

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
Pinga Frisim bloggping Blogglista.se Personligt Personligt bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Google Ping

Follow on Bloglovinbloglovin RSS 2.0