Inte bloggat på några år ;P<3

Eller aah, sedan vi var i Beijing. Hur som helst så var vi vid förbjudna staden och himelska fridens torg(hette det tror jag) sista dagen vi var i Beijing. Och så var vi på en marknad och gjorde naglar innan vi flög(det var typ turbulens, så jag hade lock för öronen hela resan) till Zhangjiaje. Där bodde vi påXiangdian International Hotel i två nätter, där de hade skithårda madrasser. Första dagen åkte vi till något berglandskap(där avatar är inspelad) där vi skulle åka hiss upp. Vi stod i kö till hissen i över 2h-.- Hissen var jättehög, kommer inte ihåg exakt hur. Det var massa vackra berg där i alla fall, och så åkte vi sedan linbana ner. Andra dagen chackade vi ut och skulle resa till Changsha. På vågen stannade vi vid först något bergsområde och sedan vid någon grotta, där vi åkte båt runt. Sedan var det bussresa i ca.  5h. Nu är vi på Dolton Hotel Changsha som är 5 stjärnigt och har inomhuspool på 9:onde våningen. Jag bor på 30:onde våningen. Här är inte sängarna riktigt lika hårda, man kan ligga på sidan i alla fall. Det är god frukost och det var här vi fick syrran. Idag har vi varit på en park och sedan på något brodderi-ställe. Nu har vi egen tid så vi kan slappa, plugga, chilla på hotellet osv. Halva gruppen har antagligen drabbats av matförgiftning. Stackarna. =/

Uppdaterar senare/någon annan dag
Puss<33


I kön till hissen. Sorry David ;P

Kinesiskt tuggummi.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
RSS 2.0