Packat precis

Hej, nu är jag så duktig och bloggar ;) Nej, men nu har vi precis packat. Vi ska snart gå och äta. Idag har jag mått lite sämre så jag stannade hemma på hotellet medans de andra åkte till Hong Kong-ön. Igår var vi på sitesing(stavning?) på förmiddagen och på eftermiddagen gick vi på kvällsmarknad. Imorgon kommer bussen som ska ta oss till flygplatsen runt 5:50. Det blir en lång dag imorgon, men det ska bli skönt att komma hem till Sverige. Just nu saknar jag den svenska maten väldigt mycket. Och kanske att sova länge på helgerna, jag har ju missat lovet och vi har gått upp tidigare än vad man gör på vardagarna när det är skola nästan varje dag nu på resan. 
Imorgon åker vi i alla fall hem efter tre veckor i Kina.
Puss♥

Btw, mamma hälsar till alla barn och stora på jobbet. Hon längtar efter ren luft, rent vatten och tvättmaskinen där hemma. 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
RSS 2.0