Pallar inte blogga...

Men jag får la blogga lite för er få som kollar bloggen ;)
Efter vi åkte från Cangsha åkte vi buss i ca. 6h till staden Xinhua där småtjejerna är födda. En familj stannade en exttra natt i Changsha och skulle sedan till ett annat barnhem där hon kom ifrån. När vi kom fram till Xinhua checkade vi in på ett litet halvfint hotell och sedan träffade vi barnhemsföreståndarinnan och den gamla föraståndarinnan. Sedan fick vi sitta och prata lite på barnhemmet och sedan äta middag på något ställe tillsammans med dem. Jag försöker göra mig kortfattad ;) Jag mådde dock inte så bra denna dagen, så jag var lite trött efter en bussresa och sedan hade jag ingen matlust. Alla rökte jättemycket på hotellet i Xinhua.

Andra dagen i Xinhua besökte vi barnhemmet igen och fick reda på lite mer om Annie och där hon hade bott. Sedan fick vi också kolla runt där inne. Det var massa söta barn. De flesta var handikappade eller förståndshandikappade. Sedan bodde det också äldre människor där. Just nu tror jag de sa att det bodde åtta äldremänniskor.

Idag gick vi upp 05:30 och checkade ut från hotellet. Jag har spenderat över 8h i en halvunken buss. Men nu är vi framme i Yangshuo och bor på hotellet Snow Lion Riverside Resort. Imorgon ska vi åka på någon flod och sedan cykla tror jag. Vi måste gå upp tidigt varje dag. Hittills har jag gått upp tidigare än jag gör annars nästan varje dag.
Puss<3
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- LÄS INLÄGGET innan du kommenterar.
- Skriv inte t.ex, Hej, hur är det? Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar!
- Om du kommenterar anonymt så kan jag spåra dig med ditt IP-nummer.
- Om du ska kritisera, fyll i alla fälten (namn, e-postadressen och om du har, blogg) och stå för det du skriver. Att komentera anonymnt är fegt!
- Jag är oftast intresserad av länk-/bloglovin-byten.

Kommentera sötnows!:

Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig, för jag återkommer

E-postadress: (ingen annan än jag som ser)

Din blogg/Hemsida:

Skriv något fint♥:

Trackback
RSS 2.0